Efterlysning!


Hej alla superhjältar!

Föreningen är just nu kanske lite inaktiv, men vänta bara snart kommer det roliga saker! Som alltid så behövs det lokaler för våra aktiviteter så om någon vet någon är det bara att höra av sig så fort man bara kan! 

En annan sak jag tänkte fråga är om det finns någon av våra kära medlemmar som skulle tycka det var roligt att göra om lite här på bloggen så att den blir lite mer superhjältig :D Om du är intresserad av det så hör av dig!

Ha det nice! :D

hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena! jag har en ide till nästa helg! varför inte ha en julmaskerad!!!?? allt vi behöver e ju igentligen en lokal å de kan ju inte va så svårt att fixa ;)och om alla delar på priset så blir de ju inte mycket alls :P åls att tänka på eller hur?

2008-11-29 @ 19:32:48
Postat av: Axel

skriv vem du e

2008-11-30 @ 19:51:14
Postat av: Tobias

oj jag trodde att jag hade skrivit det ;) tibias i SM1a :D

2008-11-30 @ 20:21:35
Postat av: Karl-Johan (föreningsansvarig)

Tjabba!



Sjukt kul initiativ med en superhjälteförening! Jag är lite besviken över att jag inte fick vara med på Batman-maratonet bara ;).



Vill ni komma upp på montern bredvid matsalen, hjälp med finansierng av lokal eller vill ni ha fler medlemmar? Maila mig eller ryck tag i mig i skolan!



"With great power comes great responsibility."

2008-12-02 @ 16:44:46
Postat av: Karl-Johan (föreningsansvarig)

Tjabba!



Sjukt kul initiativ med en Superhjlte-förening! Är lite besviken på att jag inte fick vara med på Batman-maratonet bara ;).



Vill ni synas på skolans hemsida/montern utanför matsalen, få hjälp med finansiering av lokal eller bara ha fler medlemmar? - Skicka ett mail eller hugg tag i mig i skolan!



"With great power comes great responibility."

2008-12-02 @ 16:48:27
Postat av: Karl-Johan (föreningsansvarig)

Tjabba!



Sjukt kul initiativ med en Superhjlte-förening! Är lite besviken på att jag inte fick vara med på Batman-maratonet bara ;).



Vill ni synas på skolans hemsida/montern utanför matsalen, få hjälp med finansiering av lokal eller bara ha fler medlemmar? - Skicka ett mail eller hugg tag i mig i skolan!



"With great power comes great responibility."

2008-12-02 @ 16:49:30
Postat av: Tobias

ojojjo här e ngn som slår på stort ! :P 3 st inlägg... :O cooooolt!!

2008-12-02 @ 23:14:30
Postat av: K-J

ber om ursäkt för det men de kommer ju inte upp på direkten ;)

2008-12-03 @ 08:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0